Zwroty i reklamacje

Formularz Zgłoszeniowy

W celu zapewnienia szybkiej weryfikacji, zachęcamy do składania zgłoszeń gwarancyjnych, pogwarancyjnych, odstąpień od umowy bądź zgłoszeń z tytułu ubezpieczenia poprzez Formularz Zgłoszeniowy.
W razie problemów zgłoszenia można składać również drogą mailową pod adresem reklamacje@sferis.pl.
W celu dokonania zgłoszenia z tytułu niezgodności towaru z umową bądź z tytułu rękojmi prosimy o kontakt drogą mailową pod adresem reklamacje@sferis.pl bądź też o dokonanie zgłoszenia w innej formie opisanej w regulaminie (paragraf 10 Procedura reklamacji).

Kontakt do Działu Serwisu

Dział serwisu pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 17.00
Informacje na temat sposobów realizacji napraw gwarancyjnych oraz kontakt do serwisów producentów - mogą Państwo uzyskać wysyłajac wiadomość na adres serwis@sferis.pl

Adres serwisu

SERWIS Sferis sp. z o.o.
Zamienie, ul Dawidowska 10
05-500 Piaseczno
Reklamacje pisemne należy składać wyłącznie na powyższy adres.

Koszt odstapienia od umowy produktów szczególnych

Szacunkowa wysokość kosztów w przypadku odstapienia od umowy zakupu produktów, które ze względu na swój charakter (gabaryt, wagę) nie mogą być w trybie zwykłym odesłane pocztą (w szczególności: duże AGD, RTV) wynosi 200zł brutto.

do góry

Istotna informacja: ten serwis wykorzystuje pliki cookies Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii w celach reklamowych, statystycznych oraz w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też korzystać z nich współpracujący z nami reklamodawcy oraz firmy badawcze. Jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, to będą one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące cookies. Dowiedz się więcej o naszej polityce prywatności.

Zamknij